مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-04سياسي

ضرورت توسعه سرانه فضای سبز شهری


باید جنگل های دست کاشت و سرانه فضای سبز جنگلی و شهری را برای بهتر کردن وضعیت زندگی مردم و افزایش تولید اکسیژن در شهرها توسعه دهیم.

- وی اظهار داشت: باید جنگل های دست کاشت و سرانه فضای سبز جنگلی و شهری را برای بهتر کردن وضعیت زندگی مردم و افزایش تولید اکسیژن در شهرها توسعه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید محمودی بعد از ظهر روز گذشته در مراسم غرس نهال که همزمان با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضورسمیه رفیعی - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نصراله پژمانفر - رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، هنرمندان، تشکل های محیط زیستی و مسئولان محلی در حاشیه پارک ملی سرخه حصار برگزار شد با بیان اینکه جنگل های با ارزش در غرب و شمال کشور دستخوش تغییراتی شده است و مشکلاتی دارند، اظهارکرد: کاشت نهال در جنگل های دست کاشت و جایگزین کردن درختان در کشور اقدامی بسیار ارزشمند است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه این گونه برنامه ها باید اساس کار قرار بگیرد و در برنامه ریزی های بلند مدت نیز مد نظر باشد، گفت: باید مردم آموزش ببینند تا مسئولیت پذیری بیشتری نسبت به حفظ محیط زیست، منابع طبیعی و جنگل ها و مراتع کشور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه سرانه فضای سبز شهری

ضرورت توسعه سرانه فضای سبز شهری