مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-04اقتصادي

ادامه تخصیص ارز دولتی برای واردات نهاده های دامی/کاهش قیمت مرغ


رییس سازمان رعایت حقوق مصرف کننده کشور گفت: 90 درصد واردات نهاده های دامی بر عهده پشتیبانی امور دام است اما مانعی برای دیگران وجود ندارد و سال آینده نیز ارز دولتی تخصیص خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس تابش ظهر پنجشنبه در ستاد استانی تنظیم بازار فارس بیان کرد: قیمت مرغ بر اساس 50 درصد نهاده آزاد و دولتی تعیین می گردد و جهاد کشاورزی مکلف است به ازای 45 روز به کشتارگاه ها نهاده ارائه دهند و نهاده ها از روز نخست جوجه ریزی باید در اختیار کشتارگاه ها باشد.

وی افزود: اگر بخواهیم نسبت به بررسی قیمت نهایی مرغ اقدام کنیم باید بازهم شاهد کاهش قیمت مرغ باشیم این در حالی است که این اختیار به استان ها داده شده بود که 10 درصد در قیمت گذاری نهایی اختلاف وجود داشته باشد اما کارشناس تمامی استان های کشور معتقد اند قیمت گذاری ثابت اقدامی مؤثرتر در کنترل قیمت ها است.

تابش افزود: عرضه و تقاضا دو عامل اقتصادی اند که مخالف یکدیگر بوده این در حالی است که تمامی استان های کشور نسبت به برطرف کردن نیازهای استان های همجوار اقدام می کنند و استان فارس نیز توانسته است بالغ بر 8 میلیون و 400 هزار قطعه جوجه ریزی کند.

وی ادامه داد: سازمان رعایت حقوق مصرف کننده متعهد خواهد شد که اگر جهاد کشاورزی استان فارس بتواند به صورت روزانه 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تخصیص ارز دولتی برای واردات نهاده های دامی/کاهش قیمت مرغ

ادامه تخصیص ارز دولتی برای واردات نهاده های دامی/کاهش قیمت مرغ