مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:202021-03-04اقتصادي

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از پیک چهارم کرونا


استاندار اردبیل بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از پیک چهارم کرونا تاکید کرد و گفت: درحال حاضر، میزان مرگ ومیر و تلفات ناشی از این ویروس بیشتر شده و باید با همدلی بیشتر نسبت به شیوع این ویروس حساس باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه طرح جدی مورد توجه قرار دهند.

بهنام جو تصریح کرد: به دلیل افزایش آگاهی مردم در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی، در چند هفته اخیر وضعیت بستری ها و مبتلایان به کرونا در استان ثابت مانده است.

لزوم استفاده از تجارب سایر استان ها در کنترل کرونا وی تشریح کرد: استان اردبیل در رابطه با پیشگیری و مدیریت کرونا جزء استان های برتر بوده، اما استفاده از تجارب سایر استان ها جهت کاهش تلفات احتمالی، مهم و دارای اهمیت است و در طرح شهید سلیمانی عوامل بسیج، سپاه، هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی در پایگاه های سلامت نسبت به غربالگری خوب عمل کرده اند.

فرمانده قرارگاه شهید سلیمانی بیان داشت: وضعیت افرادی که تست آزمایش آنها مثبت بوده و در خانه های خود قرنطینه هستند، به طور مرتب کنترل می شود.

استاندار اردبیل از عموم مردم، اصناف و بازاریان، کسبه، کارمندان، فرهنگیان و دانش آموزان خواست فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک را جدی بگیرند زیرا رعایت پروتکل های به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از پیک چهارم کرونا

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از پیک چهارم کرونا