مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-04پزشكي

شناسایی موارد مثبت به کرونای انگلیسی در 4 شهرستان یزد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شناسایی 11 بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان های استان خبر داد.

- ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از شناسایی 11 بیمار مبتلا به ویروس کرونای جهش یافته در شهرستان های استان خبر داد.

دکتر ابراهیم سلمانی تصریح کرد: تاکنون 42 نمونه مشکوک به کرونا انگلیسی جهت بررسی به آزمایشگاه ژنتیک ارسال شده که متأسفانه نتیجه 11 مورد از آنها مثبت اعلام شده است.

وی با بیان این که بدین ترتیب تاکنون 11 مورد مثبت مبتلا به کرونای انگلیسی در استان شناسایی شده است، افزود: این افراد از شهرستان های یزد، اردکان ، میبد و خاتم بودند.

وی گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 62 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی و 27 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر بستری های مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان به 144 تن رسیده که از این تعداد، 41 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه حضور دارند.

وی با بیان این که به دنبال کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی، بستری های مشکوک به کرونا در استان در حال افزایش است، تاکید کرد: با توجه به شناسایی موارد مثبت کرونای انگلیسی در استان و سرعت انتقال بالای ویروس جهش یافته و همزمانی آن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی موارد مثبت به کرونای انگلیسی در 4 شهرستان یزد

شناسایی موارد مثبت به کرونای انگلیسی در 4 شهرستان یزد