مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-04اقتصادي

مسکن، اشتغال و مددکاری اولویت های خدمت به مددجویان در خراسان رضوی


مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، مددکاری، اشتغال و مسکن را از اولویت های مهم کاری این نهاد به منظور رسیدگی به امور مددجویان تحت حمایت در سال 1400 اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو مشکلات اقتصادی اولویت های کاری این نهاد در سالجاری، معیشت و اشتغال بود که در بخش اشتغال تلاش بر پایداری مشاغل است.

وی به اجرای پویش ایران مهربان به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: نیکوکاران می توانند با حداقل ماهی 10 هزار تومان به این طرح کمک کنند و درصدد هستیم تا میزان دریافتی هر یک از فرزندان یتیم را با مشارکت نیکوکاران میانگین به 700 هزار تومان افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به راه اندازی سامانه پاسخگویی 3128 به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه هدف و مخاطبان کمیته امداد که شامل خیران و نیازمندان است، اشاره داشت و ادامه داد: طی 2 ماه فعالیت این سامانه تاکنون 4 هزار و 79 تماس در حوزه های مختلف داشتیم.

آسوده بیان کرد: به منظور مردمی کردن کمیته امداد، 489 مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و هیئت امنای مساجد راه اندازی شده که از این میزان 91 مرکز در حوزه تخصصی مانند جهیزیه، فرهنگی و قرآنی و 398 مورد در حوزه عمومی محله فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن، اشتغال و مددکاری اولویت های خدمت به مددجویان در خراسان رضوی

مسکن، اشتغال و مددکاری اولویت های خدمت به مددجویان در خراسان رضوی