مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-04سياسي

به دنبال تأسیس مراکزی در دانشگاه ها برای توسعه اشتغال و کارآفرینی هستیم


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اعلام کرد: مقام معظم رهبری از کمیته امداد خواستند که توانمندسازی محرومان در صدر فعالیت های کمیته امداد باشد بنابراین ما در تلاش هستیم مراکزی در دانشگاه ها به جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی تأسیس کنیم.

- ایسنا/همدان رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اعلام کرد: مقام معظم رهبری از کمیته امداد خواستند که توانمندسازی محرومان در صدر فعالیت های کمیته امداد باشد بنابراین ما در تلاش هستیم مراکزی در دانشگاه ها به جهت توسعه اشتغال و کارآفرینی تأسیس کنیم.

سیدمرتضی بختیاری پنجشنبه 14 اسفندماه در آیین تقدیر از زحمات مراکز نیکوکاری استان همدان، خطاب به مدیران این مراکز اظهار کرد: طبق گفته امام خمینی(ره) شما کاری را بر عهده گرفتید که مورد عنایت خاص خداوند است و مسیری انتخاب کردید که در مسیر مولا علی(ع) خدمت کنید.

بختیاری با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، توانمندسازی و اشتغال محرومان باید در صدر فعالیت های کمیته امداد باشد، تصریح کرد: یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری از کمیته امداد خواستند، مردمی کردن فعالیت های کمیته امداد است تا برای مردم شفاف باشد که کمک های آنها در چه مسیری هزینه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال تأسیس مراکزی در دانشگاه ها برای توسعه اشتغال و کارآفرینی هستیم

به دنبال تأسیس مراکزی در دانشگاه ها برای توسعه اشتغال و کارآفرینی هستیم