مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-04سياسي

تولید بیانیه گام دوم انقلاب اعتراض ضمنی مقام معظم رهبری به وضع موجود بود


به نظر بنده تولید و انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اعتراض ضمنی مقام معظم رهبری به وضع موجود ما بود و اعلام کردند خیلی به وظایف عمل نکردید و بخش زیادی از بیانیه آسیب شناسانه است و بخشی از آن نگاه راهبردی به آینده است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: به نظر بنده تولید و انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اعتراض ضمنی مقام معظم رهبری به وضع موجود ما بود و اعلام کردند خیلی به وظایف عمل نکردید و بخش زیادی از بیانیه آسیب شناسانه است و بخشی از آن نگاه راهبردی به آینده است.

دکتر علی زینی وند امروز 14 اسفندماه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان با محورت هویت دینی و ملی اظهار کرد: نگاه خوبی به ستاد ساماندهی جوانان وجود دارد.

وی افزود: در کشور با توجه به انباشت تجربه و علم، در تولید سند و راهبرد مشکل نداریم و حجمی از ایده های خوب در سطوح عالی کشور تولید شده اما نتوانسته ایم این حلقه را به اجرا وصل کنیم.

زینی وند با اشاره به اینکه گوش کشور از کلی گویی و حرف های کلی زدن پر است و فایده ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر در بحث هویت چقدر احساس تهدید می کنیم؟ اکنون هویت فرزندان ما چگونه است؟ باید مفاهیم ستاد در بحث هویت به گونه ای باشد که چتر آن بالای سر همه ایرانیان قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیانیه گام دوم انقلاب اعتراض ضمنی مقام معظم رهبری به وضع موجود بود

تولید بیانیه گام دوم انقلاب اعتراض ضمنی مقام معظم رهبری به وضع موجود بود