مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:502021-03-04اقتصادي

جزییاتی درباره یک خبر بد درباره سهام عدالت


به نظر می رسد این آخرین سالی است که همه مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، با ارزش اولیه یکسان سهام عدالت خود، - تفاوت دیگر لزوم ثبت نام در سامانه سجام است.

هر کدام از 36 شرکت سرمایه گذاری استانی و ناشران بورسی که برای واریز سود مشمولان سهام عدالت، شرکت سپرده گذاری مرکزی را انتخاب کرده باشند این سود براساس شماره حساب اعلام شده در سجام واریز خواهد شد.

چنانچه مشمول سهام عدالت بخواهد سود خود را به صورت متمرکز دریافت کند و خود به دنبال سود شرکت ها نرود تنها راه این اقدام، ثبت نام در سامانه سجام به نشانی www.

sejam.

ir است.

البته به نظر می رسد این آخرین سالی است که همه مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، با ارزش اولیه یکسان سهام عدالت خود، سود یکسان دریافت می کنند و از سال آینده که تکلیف اعضای هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی و پروژه هایی که این شرکت ها در آن سرمایه گذاری خواهند کرد، مشخص شود، میزان سودی که مشمولان هر استان دریافت میکنند، با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تاکنون به مشمولان سهام عدالت سه دوره سود پرداخت شده است به این ترتیب که در سال 1395 به ازای یک میلیون تومان سهم 150 هزار تومان، در سال 1396، 175 هزار تومان و در سال 1397، 205 هزار تومان پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی درباره یک خبر بد درباره سهام عدالت

جزییاتی درباره یک خبر بد درباره سهام عدالت