مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:352021-03-04سياسي

نیاز چوب کشور باید از مسیر صحیح زراعت چوب تأمین شود


رییس جمهور در مراسم روز درختکاری گفت: باید نیاز چوب کشور از مسیر صحیح زراعت چوب تأمین شود که این مهم به درآمدزایی، اشتغال زایی، ثروت آفرینی و هوای پاک کمک می کند.

- رییس جمهور گفت: باید نیاز چوب کشور از مسیر صحیح زراعت چوب تأمین شود که این مهم به درآمدزایی، اشتغال زایی، ثروت آفرینی و هوای پاک کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور روز پنجشنبه و در آستانه روز ملی درختکاری و هفته منابع طبیعی، یک اصله نهال سیب در محوطه باغ گیاه شناسی ملی ایران غرس کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی پس از کاشت نهال در سخنانی با تأکید بر اینکه حفظ و گسترش درختان و مراتع کشور به معنای امنیت غذایی و ملی است، اظهارداشت: روز درختکاری و هفته منابع طبیعی برای آگاه سازی جامعه بویژه نسل جوان نسبت به اهمیت درخت و مرتع، حفظ آب و خاک و سالم بودن هوای تنفس بسیار حائز اهمیت است.

روحانی با اشاره به اینکه روز ملی درختکاری یک روز نمادینی است که نباید تنها در یک روز در پی کاشت درخت باشیم، ادامه داد: درخت مایه حیات و نشاط و زندگی بشر است و برای شهرها و روستاها زیبایی می آفریند.

رییس جمهور همچنین به خدمات و اقدامات دولت های گذشته در زمینه حفظ محیط زیست و درختکاری در کشور اشاره و تأکید کرد: در دولت تدبیر و امید اقدامات بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز چوب کشور باید از مسیر صحیح زراعت چوب تأمین شود

نیاز چوب کشور باید از مسیر صحیح زراعت چوب تأمین شود