مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:202021-03-04سياسي

پلمب چاه های کشاورزی متوقف شود


نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با بیان اینکه طی 20 روز گذشته شاهد پلمب کردن تعدادی چاه کشاورزی در استان بوده ایم، گفت: در یک نمونه چاهی که آب 80 هکتار زمین را تأمین می کرده پلمب شده و فقط برای یک هکتار آن آب اختصاص داده شده است.

- ایسنا/البرز نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با بیان اینکه طی 20 روز گذشته شاهد پلمب کردن تعدادی چاه کشاورزی در استان بوده ایم، گفت: در یک نمونه چاهی که آب 80 هکتار زمین را تأمین می کرده پلمب شده و فقط برای یک هکتار آن آب اختصاص داده شده است.

علی حدادی روز پنجشنبه 14 اسفند در جلسه شورای اداری البرز که با حضور وزیر علوم در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و علمی البرز، گفت: امروز فاصله بین دانشگاه و تولید مهره مفقودی است و نیاز است به پژوهش و تحقیقات بیشتر توجه شود.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان و پارک علم و فناوری استان بستر لازم را برای توسعه استان فراهم کرده اند اما از لحاظ اعتبار و بودجه عقب ماندگی فراوانی دارد.

حدادی در ادامه با بیان اینکه طی 20 روز گذشته شاهد پلمب کردن تعدادی چاه کشاورزی در استان بوده ایم، گفت: در یک نمونه چاهی که آب 80 هکتار زمین را تأمین می کرده پلمب شده و فقط برای یک هکتار آن آب اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب چاه های کشاورزی متوقف شود

پلمب چاه های کشاورزی متوقف شود