موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-04اقتصادي

روایتی از تولید گلخانه ای آناناس تا جلوگیری از خروج میلیون دلاری ارز از کشور


یک شرکت دانش بنیان در اراک با تکیه بر دانش و تخصص جوان این مرز و بوم موفق به تولید کشت گلخانه ای آناناس شده و با تولید نهال های آناناس از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.

-  خبرگزاری فارس ـ اراک؛  کشاورزی یکی از ارکان اصلی بقای جوامع و موتور اصلی رشد و توسعه اقتصادی کشورها به شمار می رود، با توسعه بخش کشاورزی است که نیازمندی دولت ها به واردات کاهش یافته و دولت ها به استقلال اقتصادی دست پیدا می کنند.

توسعه بخش کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی پیش نیاز ضروری برای تحقق توسعه پایدار کشورها امری حیاتی محسوب شده و با توسعه این بخش است که می توان در سایر بخش ها به شکوفایی و توسعه دست یافت.

با تولید محصولات کشاورزی و رسیدن به خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی  نیاز دولت ها به واردات کاهش یافته و دولت ها به استقلال و شکوفایی اقتصادی دست پیدا می کنند.

رونق و شکوفایی بخش کشاورزی در همه شرایط به ویژه در شرایط تحریم نقشی اساسی در کاهش اثر تحریم و تداوم پیشرفت و رشد سایر عرصه ها داشته و موتور اصلی رشد و توسعه اقتصادی به شمار می رود.

ایران طی چهل سال اخیر تحریم های بسیار سختی را پشت سر گذاشته و آنچه موجب شده بتواند با وجود این تحریم ها همچنان در برابر فشارهای دشمنان ایستادگی کند، تکیه بر توان داخل و تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از تولید گلخانه ای آناناس تا جلوگیری از خروج میلیون دلاری ارز از کشور

روایتی از تولید گلخانه ای آناناس تا جلوگیری از خروج میلیون دلاری ارز از کشور