مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:152021-03-04سياسي

ایجاد بندرتجاری در گلستان کاملا توجیه دارد/ یک سوم خلیج گرگان خشک شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و جلال ایری نماینده مردم غرب استان گلستان و دیگر مدیران ارشد استانی اظهار کرد: سازمان بنادر بر اساس مطالعات صورت گرفته این سازمان در خصوص ایجاد بندر سبز خزری اقدام خواهد کرد و روند این پروژه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مطالبه ما ایجاد بندر در گلستان است و با توجه به شرایط دو استان دیگر شمالی این استان بهترین موقعیت ایجاد بندر چوب در شمال کشور را دارد.

حق شناس: ایجاد و یا احیای بندر در گلستان کاملا توجیه دارد/ یک سوم خلیج گرگان خشک شد استاندار گلستان یادآور شد: وادرات چوب با پوست در استان های گیلان و مازندران ممنوع است و با توجه به ممنوعیت برداشت از جنگل ها و فاصله سواحل گلستان از جنگل ها، ظرفیت این استان برای ایجاد بندر چوب منحصر به فرد است و همچنین مرز بین المللی، فرودگاه، مسیر ریلی ترانزیتی، وجود قریب به یک هزار واحد مرغداری که نیازمند دان هستند نشان می دهد ایجاد و یا احیای بندر در گلستان کاملا توجیه دارد.

حق شناس ادامه داد: یک سوم وسعت 40 هزار هکتاری خلیج گرگان خشک شده است و باید سازمان بنادر دستگاه لایروب جهت لایروبی کانال های چاپاقلی، خزینی و آشوراده اختصاص دهد تا در اسرع وقت این اقدام صورت گیرد، تا شاهد پدیده اظهار کرد: ایجاد بندر در گلستان ضروری است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بندرتجاری در گلستان کاملا توجیه دارد/ یک سوم خلیج گرگان خشک شد

ایجاد بندرتجاری در گلستان کاملا توجیه دارد/ یک سوم خلیج گرگان خشک شد