مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-04سياسي

فعالیت های کمیته امداد نوید بخش آینده ای روشن برای محرومان است


قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امداد و هفته احسان و نیکوکاری پیامی صادر کرد.

- ایسنا/ایلام قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام به مناسبت 14 اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امداد و هفته احسان و نیکوکاری پیامی صادر کرد.

در این پیام امده است؛ 14 اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس و الهی کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب شکوهمند ، نشان از توجه و درایت عمیق امام راحل عظیم الشان به وضعیت محرومین و مستضعفان به عنوان صاحبان و وارثان اصلی انقلاب است.

این نهاد الهی از بدو تاسیس تاکنون با ترسیم برنامه ای مدون به افقی روشن برای تعالی و رشد انسانهای شریف نگریسته و با محور قرار دادن اصول *مدد به حیات، مدد به کار و مدد به زندگی شرافتمندانه * و با همه توان و با درآمیختن کار جهادی و تلاش شبانه روزی عناصر خدوم خود با عشق و ایثار و همراهی ملت شریف گره ها را می گشاید .

در استان ایلام تلاشهای شبانه روزی و جهادگرانه در اجرای طرح ها و برنامه هایی همچون ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان مورد حمایت، ساخت مسکن، حمایتهای اجتماعی ، معاضدت حقوقی ، کمک به ارتقاء فرهنگی ، ارائه خدمات آموزشی و بسیاری برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های کمیته امداد نوید بخش آینده ای روشن برای محرومان است

فعالیت های کمیته امداد نوید بخش آینده ای روشن برای محرومان است