مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-04اقتصادي

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ فرهاد دژپسند در این حکم آورده است.

نظر به تخصص، - ­وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی حمیدرضا مومنی ازندریانی را به سمت دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ فرهاد دژپسند در این حکم آورده است.

نظر به تخصص، دانش و توانمندی های ارزنده جنابعالی و در اجرای مفاد تبصره ماده (23) قانون برنامه 5 ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به موجب این حکم به سمت دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی منصوب می شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: با توجه به نقش کلیدی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در رشد و توسعه اقتصادی کشور، اجرای برنامه های دولت دوازدهم و تولید و اشتغال، امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری مدیران مناطق آزاد و کارشناسان و صاحب نظران این حوزه در ایفای وظایف و پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شورای یاد شده موفق و مؤید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد