مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:552021-03-04سياسي

زنگ خطر خشک شدن 79 هکتار از زمین های کشاورزی البرز


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود آب برای زمین های کشاورزی زمین های کشاورزی حوزه های انتخابیه، - علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در به شمار می رود، اظهار کرد: این منطقه البرز می تواند در حوزه تولید و صنعت نقش پررنگی ایفا کند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری با اشاره به اینکه فاصله بین دانشگاه و تولید باید با پژوهش و تحقیقات کم تر شود، یادآور شد: شرکت های دانش بنیانی که امروز در استان وجود دارد رتبه خوب کشوری را از آن خود کرده است اما متاسفانه در امر بودجه شرایط مساعدی نداریم.

حدادی تصریح کرد: انتظار داریم توزیع اعتبار عدالت محور باشد تا بتوانیم برای نهادهای مهم و تأثیرگذار استان در بحث علمی و پژوهشی بودجه کافی داشته باشیم.

وی خطاب به وزیر علوم افزود: درخواست می شود که دستور بدهید به موضوع مهم توزیع بودجه برای مراکز استان البرز دقت نظر کافی و وافی وجود داشته باشد تا در موضوع سند نوآوری و سرمایه گذاری بتوان آینده خوبی ترسیم کرد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری به مشکل جدی کم آبی در استان اشاره کرد و یادآور شد: در حوزه های انتخابی نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان برای امر کشاورزی مسئله کم آبی آزار دهنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر خشک شدن 79 هکتار از زمین های کشاورزی البرز

زنگ خطر خشک شدن 79 هکتار از زمین های کشاورزی البرز