مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-04سياسي

رسانه می تواند امید را در جامعه بیفزاید


رییس سازمان بسیج رسانه فارس با تاکید براینکه رسانه ها با هر دیدگاه و سلیقه ای، همراهی خود با نظام و انقلاب را اثبات کرده اند، یکی از کارکردهای مهم رسانه را تقویت نشاط و امید در جامعه دانست.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج رسانه فارس با تاکید براینکه رسانه ها با هر دیدگاه و سلیقه ای، همراهی خود با نظام و انقلاب را اثبات کرده اند، یکی از کارکردهای مهم رسانه را تقویت نشاط و امید در جامعه دانست.

رضایی در دیدار از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، بر لزوم هم افزایی و تعامل بیشتر اصحاب رسانه و تشکل های فعال در این حوزه تاکید و اضافه کرد که بسیج رسانه آماده گسترش همکاری و تعامل با سایر تشکل های فعال رسانه ای است.

او با بیان اینکه استفاده از تمام ظرفیت موجود در رسانه، یکی از اولویت های سازمان بسیج رسانه است، وجود اختلاف دیدگاه و سلیقه را امری بدیهی و عاملی برای رشد و توسعه جامعه ارزیابی و خاطرنشان کرد که می توان در عین تقابل در دیدگاه و سلیقه، نقاط مشترک را تقویت و مسائل مشکلات را مرتفع کرد.

رضایی ضمن یادآوری اینکه امروز تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه و دامن زدن به اختلافات با بزرگنمایی مشکلات مشهود است، گفت: خوشبختانه فعالان عرصه رسانه، اثبات کرده اند که در خدمت نظام اسلامی هستند اما فشارها و دشمنی ها لحظه به لحظه بیشتر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه می تواند امید را در جامعه بیفزاید

رسانه می تواند امید را در جامعه بیفزاید