مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-04اقتصادي

اتمام طرح کاداستر تا پایان اردیبهشت 1400 در اراضی ملی گلستان


معاون حفاظت و امور زمین اداره کل منابع و آبخیزداری استان گلستان با اشاره به اینکه طرح کاداستر باید در یک میلیون و 274 هزار هکتار اراضی ملی استان اجرا شود از تکمیل این طرح تا پایان اردیبهشت 1400 خبر داد.

- حمید مصطفی لو صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: طرح کاداستر در سطح یک میلیون و 274 هزار هکتار اراضی ملی در استان گلستان باید اجرا شود که این مهم به منظور صدور سند تک برگ، تثبیت مالکیت دولت، رفع تعارضات بین مردم و دولت، جلوگیری از زمین خواری و اتمام تثبیت حاکمیت دولت بر اراضی ملی انجام می گیرد.

وی  با اشاره به اینکه حدود یک میلیون و یکصد هکتار از اراضی ملی استان گلستان کاداستر شده است اجرای این طرح در استان را فرآیندی پیچیده، کم نظیر و فوق العاده خواند و تصریح کرد: با اتمام طرح کاداستر در استان جلوی افکار شوم منفی که به دنبال تجاوز به اراضی ملی هستند گرفته می شود.

معاون حفاظت و امور زمین اداره کل منابع و آبخیزداری استان گلستان افزود: تا پایان امسال طرح کاداستر در حدود 452 هزار هکتار عرصه جنگلی استان اجرا می شود تاکنون 85 درصد این طرح اجرا شده است.

مصطفی لو از اجرای کاداستر در 18 هزار هکتار اراضی ساحلی استان خبر داد و گفت: تاکنون 95 درصد اجرای این طرح در اراضی ساحلی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرح کاداستر تا پایان اردیبهشت 1400 در اراضی ملی گلستان

اتمام طرح کاداستر تا پایان اردیبهشت 1400 در اراضی ملی گلستان