مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-04سياسي

پیام رییس کمیته امداد به مناسبت روز «احسان و نیکوکاری»


رییس کمیته امداد در پیامی با تبریک روز احسان و نیکوکاری و سالگرد تاسیس این نهاد مقدس، از مردم نیک اندیش ایران اسلامی برای مشارکت در جشن نیکوکاری دعوت کرد.

- رییس کمیته امداد در پیامی با تبریک روز احسان و نیکوکاری و سالگرد تاسیس این نهاد مقدس، از مردم نیک اندیش ایران اسلامی برای مشارکت در جشن نیکوکاری دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام رییس کمیته امداد به مناسبت روز احسان و نیکوکاری و دعوت از مردم برای پیوستن به جشن نیکوکاری به شرح زیر است: احسان و نیکوکاری یکی از سنت های حسنه الهی و از کارهای اجتماعی و اعتقادی و اخلاقی است که در قرآن کریم و احادیث به آن سفارش شده و در سیره ائمه اطهار علیهم السلام نیز مصادیق فراوانی دارد.

ایران دیار مهر و محبت است و مردم این سرزمین از دیرباز یاری گر هموطنان محروم خود بوده و مشکلات آنان را مشکل خود می دانستند.

در سالی که گذشت فشارهای اقتصادی ناشی از بیماری منحوس کرونا و تحریم های ظالمانه، مشکلات بسیاری را برای هموطنان به وجود آورد که این فشارها برای خانواده های نیازمند دو چندان بود و خیران و نیکوکاران با تلاشی مضاعف در جهت کمک مومنانه به این عزیزان گام برداشتند، حضور پر شور در پویش های مردمی ایران همدل، ایران مهربان و جشن های عاطفه ها، نیکوکاری و رمضان نمونه کوچکی از همراهی های نیکوکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس کمیته امداد به مناسبت روز «احسان و نیکوکاری»

پیام رییس کمیته امداد به مناسبت روز «احسان و نیکوکاری»