مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-04اقتصادي

تشکیل 1065 پرونده تعزیراتی در اسکو


فرماندار اسکو رویکرد شهرستان در بازرسی ها را نظارت کیفی دانست و گفت: با این رویکرد در سال 99 از تعداد کل بازرسی های انجام یافته تعداد 1065 فقره پرونده تعزیراتی تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 138 درصد از نظر تعداد و 223 درصد از نظر ارزش ریالی پرونده ها افزایش یافته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو رویکرد شهرستان در بازرسی ها را نظارت کیفی دانست و گفت: با این رویکرد در سال 99 از تعداد کل بازرسی های انجام یافته تعداد 1065 فقره پرونده تعزیراتی تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 138 درصد از نظر تعداد و 223 درصد از نظر ارزش ریالی پرونده ها افزایش یافته است.

بابک رضی منش در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اسکو اظهار کرد: نظارت مستمر، بازرسی کیفی بر بازار و اصناف و برخورد قاطع با سودجویان و فرصت طلبان رویکرد ستاد تنظیم بازار شهرستان است.

وی با اشاره به این که با شیوع کرونا حتی کشورهای با اقتصاد پایدار هم در تامین کالاهای اساسی با مشکل مواجه شدند، افزود: با تدابیر دولت علی رغم وجود کاستی هایی در تامین و توزیع کالاهای اساسی، امروز مردم از نظر تامین کالاهای اساسی نگرانی ندارند.

وی با اشاره به تحمیل جنگ تمام عیار اقتصادی و اعمال تحریم های ظالمانه، هدف دشمنان از این تحریم ها را ایجاد نارضایتی عمومی دانست و گفت: با وجود این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 1065 پرونده تعزیراتی در اسکو

تشکیل 1065 پرونده تعزیراتی در اسکو