مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:402021-03-04بين الملل

راهبرد دولت بایدن در قبال ایران اعلام شد: دیپلماسی را پیگیری خواهیم کرد


در بخشی از راهنمای استراتژیک امنیت ملی آمریکا که توسط دولت جو بایدن منتشر شده آمده است: با همکاری متحدان و شرکا، دیپلماسی اصولی را دنبال خواهیم کرد تا به برنامه هسته ای ایران بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، گزارش امنیت ملی آمریکا مدعی است بازیگرانی چون ایران و کره شمالی توانایی ها و فناوری های تغییر بازی را در منطقه دنبال می کنند.

دولت بایدن دستورالعمل اولیه راهبرد امنیت ملی را روز چهارشنبه منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: بازیگران منطقه ای چون ایران و کره شمالی در حالی که متحدان و شرکای ایالات متحده را تهدید می کنند و ثبات منطقه ای را به چالش می کشند، همچنان توانایی ها و فن آوری های تغییر بازی را دنبال می کنند.

این دستورالعمل ادامه می دهد: ما همچنین در داخل کشورهایی که حاکمیت آنها شکننده است و همچنین از سوی بازیگران غیر دولتی با نفوذ که توانایی برهم زدن منافع آمریکا را دارند، با چالش هایی روبرو هستیم.

در این راهبرد، آمده است: تروریسم و ​​افراط گرایی خشن، چه داخلی و چه بین المللی، همچنان تهدیدهای مهمی هستند.

اما با وجود این چالش ها، مزایای پایدار ایالات متحده در همه اشکال و ابعاد قدرت، ما را قادر می سازد تا آینده سیاست بین الملل را برای پیشبرد منافع و ارزش های خود شکل دهیم و جهانی آزادتر، امن تر و مرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد دولت بایدن در قبال ایران اعلام شد: دیپلماسی را پیگیری خواهیم کرد

راهبرد دولت بایدن در قبال ایران اعلام شد: دیپلماسی را پیگیری خواهیم کرد