مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-04اقتصادي

پی فا بازیگر اصلی تقابل سنت و مدرنیته در حوزه پرداخت


تا به حال به کارمزدی کارت به کارت دقت کرده اید؟ برای جا به جایی مبلغ 10 میلیون تومان شما باید 2760 تومان کارمزد تراکنش پرداخت کنید، علاوه بر این حتی با پرداخت این کارمزد همچنان با محدودیت های 3 و 6 میلیون تومانی در بعضی خدمات دهنده های انتقال پول مواجه هستیم.

- تا به حال به کارمزدی کارت به کارت دقت کرده اید؟ برای جا به جایی مبلغ 10 میلیون تومان شما باید 2760 تومان کارمزد تراکنش پرداخت کنید، علاوه بر این حتی با پرداخت این کارمزد همچنان با محدودیت های 3 و 6 میلیون تومانی در بعضی خدمات دهنده های انتقال پول مواجه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پی فا، استفاده از سرویس های پرداخت یاری مانند به تمامی مشاغل و همچنین کسب وکارهای فعال در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و حتی اشخاص حقیقی یک آدرس اختصاصی درگاه پرداخت اینترنتی (UPG) ارائه می دهد تا افراد بدون نیاز به ارسال شماره کارت یا شبا، تنها با ارسال یک لینک پرداخت اینترنتی برای پرداخت کننده بتواند بدون محدودیت های کارت به کارت و ساتنا و پایا در لحظه پول خود را دریافت نماید.

پی فا واسطه میان psp و پذیرنده پی فا با حضور بین درگاه های پرداخت بانکی مختلف و پذیرنده امکان اتصال همزمان کسب وکار به چندین شبکه پرداخت مختلف را فراهم کرده و با مسیردهی هوشمند بین پی اس پی ها کاربر را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پی فا بازیگر اصلی تقابل سنت و مدرنیته در حوزه پرداخت

پی فا بازیگر اصلی تقابل سنت و مدرنیته در حوزه پرداخت