مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-04بين الملل

درخواست آمریکا از عربستان: دست از چانه زنی بردار!


آمریکا از عربستان سعودی خواست در مذاکرات سازمان جهانی تجارت (WTO)، از درخواستش برای در نظر گرفته شدن به عنوان یک کشور در حال توسعه صرفنظر کند چرا که این کشور عضو گروه جی 20 از سوی بانک جهانی به عنوان یک کشور درآمد بالا شناخته شده است.

- آمریکا از عربستان سعودی خواست در مذاکرات سازمان جهانی تجارت (WTO)، از درخواستش برای در نظر گرفته شدن به عنوان یک کشور در حال توسعه صرفنظر کند چرا که این کشور عضو گروه جی 20 از سوی بانک جهانی به عنوان یک کشور درآمد بالا شناخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واشنگتن در بیانیه ای به سازمان جهانی تجارت اعلام کرد عربستان سعودی یک بازیگر ثروتمند و پرنفوذ در اقتصاد جهانی است.

ما از عربستان سعودی می خواهیم در مذاکرات فعلی و آتی سازمان جهانی تجارت، دیگر به دنبال آن نباشد که مشمول مقررات رفتار ویژه و متفاوت شود.

عربستان سعودی با صرف نظر کردن از این درخواست، در تضمین شناخته شدن سازمان جهانی تجارت به عنوان یک نهاد مطمئن برای مذاکرات تجاری معنادار، مشارکت قابل توجهی خواهد کرد.

بیش از سه چهارم اعضای سازمان جهانی تجارت را کشورهای در حال توسعه تشکیل می دهند که دارای نظام های اقتصادی ضعیف و شکننده هستند، از این روی در تفاهم نامه مقرراتی تحت عنوان رفتار ویژه و متفاوت در نظر گرفته شده که امتیازاتی را به کشورهای در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست آمریکا از عربستان: دست از چانه زنی بردار!

درخواست آمریکا از عربستان: دست از چانه زنی بردار!