مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-04بين الملل

سومین محموله واکسن روسی کرونا به سفارت ایران رسید


سومین محموله واکسن روسی کرونا به سفارت ایران تحویل داده شد و قرار است امروز پنجشنبه این محموله واکسن با هواپیمای ماهان به تهران منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ منابع روسی چهارشنبه شب اعلام کردند سفارت ایران در روسیه سومین محموله واکسن کرونا روسی "اسپوتنیک وی" که شامل 200 هزار دوز است را تحویل گرفت.

خبرگزاری راشاتودی روسیه با اعلام این خبر افزود: قرار است امروز پنجشنبه این محموله واکسن با هواپیمای ماهان به تهران منتقل شود.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران ماه پیش اعلام کرده بود که دومین محموله واکسن روسی حاوی 100 هزار دوز به ایران رسیده است.

به نوشته توییتری جهانپور، این محموله پس از برچسب گذاری و کدگذاری در سامانه TTAC برای واکسیناسیون کارکنان خط مقدم درمان در شبکه بهداشتی کشور توزیع شد.

چهار روز پیش نیز جهانپور گفت مردم و دولت چین 250 هزار دوز واکسن کرونا به ایران اهدا کرده اند.

جهانپور با تاکید بر اهدایی بودن واکسن های چینی گفته است: این محموله واکسن در قالب قرارداد خرید و فروش یا واردات واکسن نبوده و در ادامه کمک های ارسالی دولت و مردم چین ظرف ماه های گذشته، برای استفاده در کمپین واکسیناسیون عمومی علیه کووید19 در ایران اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین محموله واکسن روسی کرونا به سفارت ایران رسید

سومین محموله واکسن روسی کرونا به سفارت ایران رسید