مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-04سياسي

فرد مبتلا به کرونای انگلیسی به محض ورود به بجستان قرنطینه شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: یک شهروند بجستانی که از سفر برمی گشت در مرزهای ورودی ایران مبتلا به کرونای انگلیسی تشخیص داده شد که بلافاصله به مسئولان شهرستان اطلاع رسانی شد و با هماهنگی های انجام شده، - فرد به محض ورود به شهرستان بجستان قرنطینه شد.

جواد باذلی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: یکی از شهروندان بجستانی که در روزهای اخیر سفری به عتبات عالیات داشته است هنگام ورود به مرز ایران و در ایلام، مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی تشخیص داده شد که بلافاصله اطلاع رسانی به شهرستان انجام شده و فرد به محض ورود به شهر بجستان به قرنطینه رفت.

باذلی تأکید کرد: با توجه به اینکه سرعت سرایت ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بالاست و سنین پایین تر را نیز درگیر می کند لازم است که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس و قطع چرخه انتقال، نسبت به قرنطینه حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی اظهار کرد: متأسفانه این روزها و با توجه به نزدیک شدن به نوروز، بازارها و خیابان ها بسیار شلوغ است و این عادی انگاری آن هم در شرایطی که خطر شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی وجود دارد بسیار خطرناک است و اگر با این روند پیش برویم باید در هفته های آتی منتظر پیک چهارم کرونا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرد مبتلا به کرونای انگلیسی به محض ورود به بجستان قرنطینه شد

فرد مبتلا به کرونای انگلیسی به محض ورود به بجستان قرنطینه شد