مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:202021-03-04بين الملل

خطیب زاده: حمله ها به عراق مشکوک است/ هیچ تغییری در سیاست آمریکا رخ نداده است


سخنگوی وزارت خارجه ایران با بیان اینکه هیچ تغییری در سیاست ایالات متحده آمریکا رخ نداده است، گفت که این آمریکا بود که بدون مذاکره با هیچ کشوری و به طور یکجانبه توافق هسته ای را نقض کرده و از آن خارج شد و تاکید کرد: - مسیر دیپلماتیک بهترین راه برای حل مسأله هسته ای است و ایران به نحو مناسب به هر ابتکار عملی پاسخ خواهد داد و این آمریکا است که ابتدا باید به توافق هسته ای بازگردد و پس از آن می توان پشت میز مذاکره نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت که نیازی به مذاکره برای بازگشت آمریکا به توافق هسته ای وجود ندارد و این آمریکا بود که به طور یکجانبه از این توافق خارج شد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با شبکه الجزیره در خصوص مسائل مختلف از جمله توافق هسته ای و امور منطقه ای به اظهار نظر پرداخت.

خطیب زاده در ابتدا به موضوع توافق هسته ای پرداخت و گفت که به شرط التزام واشنگتن و کشورهای اروپایی به مفاد توافق هسته ای ایران نیز اقدامات جبرانی خود را به عقب برخواهد گرداند و نیازی به مذاکره جهت بازگشت آمریکا به توافق هسته ای نیست.

او تأکید کرد که مسیر دیپلماتیک بهترین راه برای حل مسأله هسته ای است و ایران به نحو مناسب به هر ابتکار عملی پاسخ خواهد داد و این آمریکا است که ابتدا باید به تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: حمله ها به عراق مشکوک است/ هیچ تغییری در سیاست آمریکا رخ نداده است

خطیب زاده: حمله ها به عراق مشکوک است/ هیچ تغییری در سیاست آمریکا رخ نداده است