مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 05:152021-03-04اقتصادي

اجرای پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در استان سمنان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از اجرای پویش مدرسه سازی«من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در استان خبر داد و گفت: 45 میلیارد تومان در قالب این پوش گردآوری شده است.

- سمنان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از اجرای پویش مدرسه سازی من مادرم، بچه های ایران فرزند من در استان خبر داد و گفت: 45 میلیارد تومان در قالب این پوش گردآوری شده است.

سعید هژبری در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین وضعیت استقبال مردمی و خیران مدرسه ساز از طرح های اداره کل نوسازی مدارس استان سمنان به خصوص در مناطق محروم روستایی با هدف ارتقای عدالت تحصیلی در زمینه زیرساخت های تحصیلی، بیان کرد: اجرای پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من در استان یکی از شاخص ترین طرح ها و پویش ها در این زمینه است.

وی با بیان اینکه اجرای پویش من مادرم، بچه های ایران فرزند من در استان سمنان با استقبال خوب مردم روبرو شده است، تاکید کرد: این طرح در کنار پویش آجر به آجر دو زمینه ای هستند که در آن مشارکت های مردمی برای بازسازی و نوسازی مدارس استان با هر میزان کمک نقدی و غیرنقدی امکان پذیر است لذا از آن استقبال خوبی نیز صورت گرفته است.

اجرای 3 پویش مدرسه سازی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای اجرای پویش من مادرم، بچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در استان سمنان

اجرای پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من» در استان سمنان