مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 اسفند 1399 ساعت 04:202021-03-04پزشكي

بستری روزانه 50بیمار کرونایی درگلستان/پیک سوم کرونا کنترل شده است


معاون درمان علوم پزشکی گلستان از بستری روزانه 50 الی 60 بیمار کرونایی در استان خبرداد و گفت: پیک سوم کرونا در گلستان کنترل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سراج الدین عارف نیا شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: در حال حاضر 267 بیمار کرونایی در گلستان بستری بوده و متوسط بستری های روزانه 50 الی 60 نفر است.

وی افزود: در هنگام کنترل پیک های قبلی، متوسط کل بستری های استان به 250 نفر و متوسط بستری روزانه به 45 الی 50 نفر می رسید و هم اکنون به این عدد رسیده ایم.

معاون درمان علوم پزشکی گلستان اضافه کرد: اگر متوسط بستری حدود 50 بیمار باشد بیماری کنترل شده است البته در طول دو سه روز اخیر این رقم در گلستان 50 یا 60 نفر بوده و چندتایی بالا رفته است که نمی توان به طور کامل قضاوت کرد.

عارف نیا توضیح داد: البته ویروس قابل پیش بینی نیست و نمی توان با این رفتارها آن را ریشه کن کرد اما می توان آن را کنترل کرد.

وی گفت: اما خبر مسرت بخش واکسیناسیون بوده و تعهد سیستم بر آن است طی 10 ماه آینده افراد با سنین بالا واکسینه شوند که 70 درصد جامعه را شامل می شود بنابراین با این وجود حیف است در طول این مدت کسی را از دست بدهیم.

وی اضافه کرد: بنابراین اگر زمانی خسته شده بودیم و امیدی نداشتیم هم اکنون باید امید را در خود تقویت کند کرده و قواعد بهداشتی را رعایت کنیم تا وار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری روزانه 50بیمار کرونایی درگلستان/پیک سوم کرونا کنترل شده است

بستری روزانه 50بیمار کرونایی درگلستان/پیک سوم کرونا کنترل شده است