مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 21:252021-03-03ورزشي

به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم/ برای کسب مدال کار سخت است


سرمربی تیم دوومیدانی بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: با اینکه در چند ماده به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم اما برای کسب مدال همچنان باید بیشتر کار کنیم.

- ایسنا/لرستان سرمربی تیم دوومیدانی بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد می گوید: با اینکه در چند ماده به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم اما برای کسب مدال همچنان باید بیشتر کار کنیم.

حمیده جوان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سطح رقابت های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه های کشور بالا بود و بیش از 12 تیم شرکت کرده بودند و اکثر مدعیان حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این رقابت ها با اختلاف 104 امتیاز قهرمان شدیم، ورزشکاران ما چند رکورد ملی را جابجا کردند و در اکثر رشته ها روی سکوی نخست قرار گرفتند.

جوان بیان کرد: با ورود پلیمر خلیج فارس خرم آباد به عرصه تیمداری در دوومیدانی، شرایط خیلی فرق کرده و از دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت و برادران سپهوند برای حمایت هایشان تشکر ویژه می کنم.

سرمربی تیم بانوان دوومیدانی پلیمر خلیج فارس خرم آباد تصریح کرد: چنین شرایطی در دوومیدانی بانوان و آقایان بی سابقه بوده و خیلی بها می دهند به ورزشکاران و ارزش قائل می شوند و خدا را شکر که مربی این تیم هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم/ برای کسب مدال کار سخت است

به رکوردهای بین المللی نزدیک شده ایم/ برای کسب مدال کار سخت است