مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 20:052021-03-03اجتماعي

افزایش خروج و کاهش ورود وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از افزایش خروج و کاهش ورود وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته خبر داد.

- عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص وضعیت راه های استان تهران اظهار داشت: امروز در جاده های استان شاهد تردد روان و عادی در همه راه های استان تهران بودیم.

مصدقی با بیان اینکه طبق گزارش هواشناسی هیچ پدیده جوی فعال و خاصی امروز در استان تهران نداشته ایم گفت: عوامل راهداری با تجهیزات و ماشین آلات در اختیار نسبت به انجام فعالیت های جاری راه ها در شرایط مساعد جوی اعم از لکه گیری و روکش آسفالت راه ها، پاکسازی و نظافت راه ها و شستشوی تابلو و علائم، تعویض و جمع آوری تابلوهای فرسوده، تسطیح حریم راه ها، شانه سازی و رفع اختلاف ارتفاع حاشیه راه ها و گشت زنی در نقاط پر تصادف با هدف آماده سازی جاده ها جهت استمرار در تردد ایمن و روان کاربران جاده ای اقدامات لازم را به عمل آورند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان تهران گفت: طی روز گذشته تعداد جمع ورودی وسایل نقلیه به استان 267 هزار و 378 دستگاه و جمع خروجی خودروها 271 هزار و 673 دستگاه تخمین زده شده است که با این ارقام شاهد افزایش حجم خروجی و کاهش ورود وسایل نقلیه به استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خروج و کاهش ورود وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته

افزایش خروج و کاهش ورود وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته