مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 19:552021-03-03اجتماعي

اعتبارات به پروژه های با پیشرفت بیشتر اختصاص یابد


استاندار کردستان اعلام کرد که اعتبارات ساخت مدارس به پروژه هایی با روند تکمیل بیشتر اختصاص یابد و رایزنی برای تمرکز اعتبارات بانکها و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی به این پروژه ها انجام شود.

- بهمن مرادنیا ظهر امروز سه شنبه (13 اسفند ماه) در 208مین نشست شورای آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد که پروژه های ساخت مدارسی که پیشرفت زیادی داشته اند در اولویت قرار گیرند و اعتبارات به آن ها اختصاص یابد.

وی افزود که ستاد اجرایی فرمان امام و بانک ها نیز اعتباراتی برای ساخت مدرسه در اختیار دارند و باید گفتوگوهایی برای تمرکز این اعتبارات در مدارس با پیشرفت بیشتر صورت گیرد.

استاندار کردستان تصریح کرد که پیشنهاد تشکیل ستادی با مشارکت آموزش و پرورش، بهزیستی و کمیته امداد برای تحت پوشش قرار گرفتن خانواده دانش آموزانی که از لاغری رنج می برند پیگیری شود.

وی عنوان کرد که ما نباید در مقابل فقر اقتصادی خانواده ها بی تفاوت باشیم و باید دانش آموزان را از فقر غذایی خارج کنیم.

مرادنیا درپایان یادآور شد که باید به اضافه وزن و چاقی مربیان نیز توجه شود زیرا بهترین الگو برای دانش آموزان معلم ها هستند.

رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در ادامه خاطرنشان کرد که پروژهای اولویتدار در شهرستان های سقز و مریوان جدی تر پیگیری شود وی گفت: در شهر کامیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات به پروژه های با پیشرفت بیشتر اختصاص یابد

اعتبارات به پروژه های با پیشرفت بیشتر اختصاص یابد