مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 18:552021-03-03سياسي

استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر تبیین مفهوم انتظار، گفت: استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجتبی اشجری، شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت نیمه شعبان و یوم الله دوازدهم فروردین، اظهار کرد: بزرگداشت این دو عید بزرگ برای مردم ایران از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ابرقدرت های شرقی و غربی، مکاتب سیاسی و اجتماعی و همچنین احزاب مختلف با همه شعارها و ادعاها نتوانسته اند سعادت و خوشبختی را برای جوامع بشری به ارمغان بیاورند، بیان کرد: نگاه امروز ملت های آزاده جهان به نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده از احکام مترقی و نجات بخش اسلام و ظهور امام عصر (عج) است.

وی، انتظار فرج را انتظاری هدفمند، پویا، سازنده و همراه با امید و اقدام دانست و گفت: آرمان الهی و هدف والای امام خمینی (ره) از رهبری انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر ضرورت زمینه سازی تحقق بیانیه نگارش و ابلاغ شده، ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور است

استکبارستیزی و مقابله با ظلم لازمه گام برداشتن در مسیر ظهور است