مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-03سياسي

از ظرفیت رسانه ها در راستای اصلاح فضای عمومی جامعه استفاده می کنیم


تعامل بیشتر با اصحاب رسانه  و استفاده از این ظرفیت در راستای نظارت همگانی یکی از رویکردهای اساس سازمان بازرسی استان ایلام است.

- ایسنا/ایلام بازرس کل استان ایلام گفت: تعامل بیشتر با اصحاب رسانه  و استفاده از این ظرفیت در راستای نظارت همگانی یکی از رویکردهای اساس سازمان بازرسی استان ایلام است.

مهدی اصلانی کرچی در نشست هم اندیشی و مصاحبه مطبوعاتی بازرس کل استان ایلام با بیان اینکه در طول عمر با برکت نظام اسلامی هر زمان از ظرفیت مردم استفاده شده است موفق بوده ایم، اظهار کرد: نمونه بارز آن دوران 8 سال دفاع مقدس و حضور مردم در صحنه های مختلف بوده است، اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اصلاح سیاست های اقتصادی کشور، اقتصاد مقاومتی و اصل 44 تاکید کرده اند، همه در راستای مردمی شدن اقتصادی بوده است تا اقتصاد ما از جنبه دولتی بودن خارج شود و ظرفیت ها برای حضور بخش خصوصی و تعاونی با توانمند سازی این بخش ها و فراهم کردن زمینه عدالت، شفافیت و رقابت سالم بین بخش های اقتصادی فراهم شود.

وی با بیان اینکه در عرصه مبارزه با فساد، ما با تکیه بر همین مشارکت مردمی با کمترین هزینه و به وجود آوردن فضایی در جامعه که تبعیض و تجمل گرایی را ضد ارزش بداند، می توانیم موفق باشیم، گفت : اگر این فضا در جامعه و دستگاه های مختلف حاکم شود، افرادی که بخواهند خلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت رسانه ها در راستای اصلاح فضای عمومی جامعه استفاده می کنیم

از ظرفیت رسانه ها در راستای اصلاح فضای عمومی جامعه استفاده می کنیم