مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:502021-03-03اجتماعي

برقراری روزانه حدود 700 ارتباط زنده در شبکه شاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به پیگیری مسئولان آموزشی استان برای تحقق اهداف آموزشی، - وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برقراری روزانه 500 تا 700 ارتباط زنده از طریق شبکه شاد، گفت: تاکنون حدود 28 میلیارد پیام صرفا آموزشی رد و بدل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن حاجی میرزایی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با اشاره به پیگیری مسئولان آموزشی استان برای تحقق اهداف آموزشی، گفت: پیشرفت و تحول دغدغه همه جوامع است حتی اگر در انتخاب موضوع دچار اشتباه شوند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی بر این باورند برای پیشرفت باید تنها صنعت و کشاورزی و جاده را توسعه دهیم افزود: اگر چه این موارد معتبر است و کشور ما علی رغم تحریم استکبار روی پای خود ایستاده، اما معتبرترین راه برای تحول یک جامعه، تحول در یادگیری جامعه است.

وی ریشه تحولات در همه عرصه ها را یادگیری دانست و اضافه کرد: انسان ها در پرتو یادگیری متمدن شده و شخصیت آن ها قوام می یابد و عرصه های گوناگون اندیشه رشد می یابند.

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه تمدن محصول دیدن، شنیدن و فکر کردن است و آموزش و پرورش انسان را متحول می کند، ادامه داد: آموزش و پرورش منشأ همه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری روزانه حدود 700 ارتباط زنده در شبکه شاد

برقراری روزانه حدود 700 ارتباط زنده در شبکه شاد