مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:302021-03-03سياسي

تذکر عراقچی به سه کشور اروپایی در مورد تخریب بیشتر برجام


عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان اقدام سه کشور اروپایی برای ارایه پیش نویس قطعنامه در آژانس اتمی را حرکت اشتباهی دانست و تاکید کرد: انتظار داریم آنها از فرصت باقیمانده برای دیپلماسی بهره برداری سازنده کنند نه موجب تخریب بیشتر فضای موجود شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، معاون سیاسی وزارت امور خارجه تنها راه پیشبرد برجام را رفع تحریم های غیر قانونی اعمال شده از سوی آمریکا دانست و گفت: انتظار داریم طرف های دیگر از فرصت باقیمانده برای دیپلماسی بهره برداری سازنده کرده و از هرگونه اقدامی که موجب تخریب بیشتر فضای موجود شود اجتناب کنند.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه تنها راه پیشبرد برجام را رفع تحریم های غیر قانونی اعمال شده از سوی آمریکا دانست و گفت: انتظار داریم طرف های دیگر از فرصت باقیمانده برای دیپلماسی بهره برداری سازنده کرده و از هرگونه اقدامی که موجب تخریب بیشتر فضای موجود شود اجتناب کنند.

دور جدید رایزنی های سیاسی ایران و یونان میان معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل وزارت خارجه یونان امروز - چهارشنبه - از طریق مجازی برگزار شد.

در این نشست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ثمیستوکلیس دمیریس دبیرکل وزارت خارجه یونان آخرین تحولات مربوط به برجام و روابط دوجانبه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر عراقچی به سه کشور اروپایی در مورد تخریب بیشتر برجام

تذکر عراقچی به سه کشور اروپایی در مورد تخریب بیشتر برجام