مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 17:052021-03-03سياسي

احداث جایگاه سوخت گاز مایع تا سقف 2 میلیون تن در سال


نمایندگان مجلس در مصوبه ای وزارتخانه های نفت و کشور را موظف کردند امکان احداث جایگاه ها و زیرساخت استفاده قانونمند از سوخت گاز مایع در ناوگان حمل و نقل را به کمک بخش خصوصی و عمومی تا سقف 2 میلیون تن در سال فراهم کنند.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای وزارتخانه های نفت و کشور را موظف کردند امکان احداث جایگاه ها و زیرساخت استفاده قانونمند از سوخت گاز مایع در ناوگان حمل و نقل را به کمک بخش خصوصی و عمومی تا سقف 2 میلیون تن در سال فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امشب (چهارشنبه) و در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه در بخش هزینه ای اصلاحیه کمیسیون تلفیق در بند الحاقی 2 تبصره (2) ماده واحده لایحه بودجه را به تصویب رساندند که براساس آن وزارتخانه های نفت و کشور موظفند امکان احداث جایگاه ها و زیرساخت استفاده قانونمند از سوخت گاز مایع در ناوگان حمل و نقل با اولویت ناوگان حمل بار و عمومی را به کمک بخش خصوصی و عمومی تا سقف مجموع 2 میلیون تن در سال فراهم کنند.

1- در منابع حاصل از اجرای این بند ابتدا به عنوان یارانه سوخت گاز مایع برای خانوارهای ساکن در مناطق فاقد لوله کشی گاز طبیعی و باقی مانده مطابق جدول تبصره 14 برای توسعه زیرساخت استفاده از گاز مایع در ناوگان حمل و نقل استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث جایگاه سوخت گاز مایع تا سقف 2 میلیون تن در سال

احداث جایگاه سوخت گاز مایع تا سقف 2 میلیون تن در سال