مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 16:502021-03-03اقتصادي

استان بوشهر با وجود ظرفیت های فراوان همچنان محروم مانده است


استان بوشهر با وجود ظرفیت های فراوان همچنان محروم مانده است که باید از این ظرفیت ها بیش از پیش استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رستم قاسمی عصر چهارشنبه در نشست با امام جمعه شهر برازجان اظهار داشت: استان بوشهر به عنوان دیار مقاومت شناخته می شود و مردم این استان از جمله شهرستان دشتستان مقاومت و ایستادگی خود در مقابل دشمنان را بارها ثابت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات، ظرفیت ها و نیازهای استان بوشهر به خوبی آشنایی دارم اضافه کرد: از ظرفیت های مهم این استان می توان به کشاورزی، گمرک، معدن، نفت و گاز و پتروشیمی، دریا، ساحل و بندر اشاره کرد.

وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای مردمانی مهمان نواز و دوست دار انقلاب است افزود: با وجود ظرفیت های بسیار خوبی که در این استان وجود دارد، شاهد محرومیت های فراوانی در استان بوشهر هستیم.

وی با اشاره به تولید سالانه 164 هزار تن خرما از شش میلیون اصله نخل استان بوشهر بیان کرد: سالانه 120 هزار تن خرما از چهار میلیون اصله نخل در شهرستان دشتستان تولید می شود.

قاسمی با اشاره به اینکه بخشی از خرمای نخل داران دشتستانی روی دستان آنها مانده است ادامه داد: باید به منظور تقویت سردخانه ها، توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری کشاورزی در دشتستان اقدامات بهتر و بیشتری انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر با وجود ظرفیت های فراوان همچنان محروم مانده است

استان بوشهر با وجود ظرفیت های فراوان همچنان محروم مانده است