مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:302021-03-03سياسي

رتبه سوم کشوری در اجرای طرح شهید سلیمانی به ساوه رسید


فرماندار ساوه از کسب رتبه سوم توسط این شهرستان در اجرای دقیق ماموریت های طرح شهید سلیمانی برای مبارزه با ویروس کرونا طبق ارزیابی های وزارت بهداشت خبر داد.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه از کسب رتبه سوم توسط این شهرستان در اجرای دقیق ماموریت های طرح شهید سلیمانی برای مبارزه با ویروس کرونا طبق ارزیابی های وزارت بهداشت خبر داد.

علی میرزایی در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با اجرای طرح کنترل اپیدمی کووید 19 به شیوه محله محور و خانواده محور که مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است تیم های رهگیری اقدامات وسیع و گسترده ای در شناسایی به موقع بیماران مبتلا به کروناویروس انجام دادند که نتیجه آن کسب رتبه سوم کشوری است.

وی بیان کرد: رهگیری مناسب افراد در تماس با موارد مثبت، انجام تست به میزان کافی جهت شناسایی سریع بیماران و کاهش میزان موارد بستری و فوت از جمله شاخص هایی است که شهرستان ساوه در این شاخص ها برتر شناخته شده است.

فرماندار ساوه بر اجرای دقیق ماموریت های طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: اتخاذ تدابیر لازم از سوی قرارگاه پدافند زیستی شهرستان موجب شده است تا نقطه شکست ویروس کرونا شناسایی و دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم کشوری در اجرای طرح شهید سلیمانی به ساوه رسید

رتبه سوم کشوری در اجرای طرح شهید سلیمانی به ساوه رسید