مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-03سياسي

185 داستان کوتاه به جایزه ادبی « یوسف» در مازندران ارسال شد


معاون ادبیات، انتشارات وتاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از ارسال 185 اثر داستان کوتاه دفاع مقدس ومقاومت از 55 نویسنده به نهمین دوره جایزه ادبی یوسف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد صادقی سنگدهی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری آیین اختتامیه هشتمین و نهمین دوره جایزه ادبی یوسف در استان مازندران خبر داد و افزود: 185 اثر داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت از 55 نویسنده به نهمین دوره جایزه ادبی یوسف ارسال شد.

صادقی سنگدهی ادامه داد: آثار 10 نویسنده مازندرانی در مرحله استانی حائز رتبه برتر شدند که به صورت جداگانه از آنان تقدیر خواهد شد، همچنین 47 اثر از 21 نویسنده استانی در هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف دریافت شد.

وی با اشاره به میزبانی استان مازندران از اختتامیه هشتمین و نهمین دوره کنگره ملی داستان کوتاه دفاع مقدس و مقاومت یوسف افزود: این مراسم پنجشنبه 14 اسفند ساعت 10 الی 12 به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود از برگزیدگان کنگره به صورت ویدئوکنفرانس تقدیر خواهد شد.

صادقی سنگدهی همچنین از ارسال 1500 اثر شعر حوزه دفاع مقدس از 225 شاعر به بیست ودومین کنگره شعر دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مراسم در روزهای آینده به میزبانی شیراز برگزار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

185 داستان کوتاه به جایزه ادبی « یوسف» در مازندران ارسال شد

185 داستان کوتاه به جایزه ادبی « یوسف» در مازندران ارسال شد