مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:502021-03-03سياسي

کارکنان ادارات کردستان آموزش نحوه تعامل با معلولین می بینند


مشاور استاندار کردستان در امور معلولین گفت: از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی مجوز گرفتیم که تمام کارکنان دستگاه های اجرایی در مورد نحوه تعامل با معلولین آموزش ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، نصرالله ابراهیمی عصر امروز در شورای اداری استان کردستان و جشنواره شهید رجایی که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در استانداری کردستان حوزه مشاورین معلولین راه اندازی شده تا بتوانیم بدون موازی کاری با سازمان های متولی دیگر در راستای رفع برخی مشکلات و چالش های فرارو گام برداریم.

 عضو هیئت مدیریه شبکه نابینایان کشور خاطرنشان کرد: با این اقدام دنبال کارهای زیرساختی با مبنا قراردادن نهادینه شدن توجه به معلولین در دستگاه های اجرایی هستیم.

وی با بیان اینکه بعد از معرفی مشاور استاندار در امور معلولین  این کار به فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی منتقل شد، گفت: در دهه فجر امسال تمام فرمانداری ها و بخشی از دستگاه های اجرایی به این جرگه پیوستند و امیدواریم مسئولین سایر دستگاه ها مخصوصاً مدیرانی که سر و کارشان با معلولین بیشتر است این مهم را در اولویت خود قرار دهند و یک نفر را به عنوان مشاور یا به عنوان رابطه رییس دستگاه با جامعه معلولین انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان ادارات کردستان آموزش نحوه تعامل با معلولین می بینند

کارکنان ادارات کردستان آموزش نحوه تعامل با معلولین می بینند