مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 14:302021-03-03اقتصادي

تنها قیمت مصوب مرغ در استان تهران 20 هزار و 400 تومان است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: فروش مرغ با 2 قیمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تنها قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان است و خرید بالاتر از قیمت مصوب تخلف محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان تهران با اشاره به نوسانات قیمت مرغ اظهار داشت: مصرف مرغ این روزهای استان تهران از 1500 تا 1800 تن است و حدود 500 تا 600 مرغ که در استان تهران کشتار خارج از شبکه، بالاتر از قیمت مصوب توزیع می شود؛ نحوه توزیع مرغ با قیمت مصوب باید با اشرافیت و نظارت بیشتری انجام شود.

وی افزود: مقرر شد حواله ها تا سقف 300 کیلوگرم حذف و خروجی میدان بهمن نیز با نظارت نیروی انتظامی و تعزیرات کنترل شود؛ مابقی مرغ ها نیز بین 40 غرفه و فروشگاه ها در سطح استان تهران توزیع می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به افتتاح میدان توزیع مرغ در حکیمیه بیان داشت: تمام باری که در کشتارگاه های استان تهران کشتار می شود فقط باید در سه میدان بهمن، پیروزی و حکیمیه توزیع شود؛ مرغی که از سایر استان ها وارد استان تهران می شوند مازاد هستند و به هیچ عنوان به استان های دیگر خارج نمی شود.

عسگری گفت: مرغ با 2 قیمت به هیچ عنوان قابل قبول نیست و تنها قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان است؛ هر فردی با هر توجیهی مرغ را بالاتر از قیمت مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها قیمت مصوب مرغ در استان تهران 20 هزار و 400 تومان است

تنها قیمت مصوب مرغ در استان تهران 20 هزار و 400 تومان است