مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:502021-03-03اقتصادي

وزیر راه به خاطر کرونا قید افتتاح نمایشگاه را زد


اسلامی وزیر راه پس از حضور در محل نمایشگاه دایمی تهران، از حاضران عذرخواهی و اعلام کرد به دلیل ازدحام در بازدید از غرفه ها و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نمایشگاه را ترک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر راه و شهرسازی امروز پس از ورود به محل دائمی نمایشگاه های تهران و مواجه شدن با ازدحام انبوه جمعیت، به خاطر بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان شیوع کرونا از بریدن روبان و حضور در نمایشگاه ریلی، امتناع و محل را ترک کرد.

امروز (چهارشنبه 13 اسفند ماه) قرار بود محمد اسلامی از هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته بازدید کند که دلیل بی توجهی برگزار کنندگان به مصوبات ستاد ملی کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا، با وجود حضور در محل بلافاصله با امتناع از بریدن روبان افتتاح، محل دایمی نمایشگاه های تهران را ترک کرد.

اسلامی پس از حضور در محل نمایشگاه دایمی تهران، از حاضران عذرخواهی و اعلام کرد به دلیل ازدحام در بازدید از غرفه ها و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نمایشگاه را ترک می کند.

نمایشگاه حمل ونقل و صنایع وابسته در آذرماه هر سال به مناسب هفته حمل و نقل، توسط وزارت راه وشهرسازی در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه به خاطر کرونا قید افتتاح نمایشگاه را زد

وزیر راه به خاطر کرونا قید افتتاح نمایشگاه را زد