مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-03فرهنگي

پویش ملی «فصل سبز زندگی» رونمایی شد


آیین رونمایی پویش ملی «فصل سبز زندگی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و فرماندار شیراز و تعدادی از مسئولان برگزار شد.

- شیراز- آیین رونمایی پویش ملی فصل سبز زندگی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و فرماندار شیراز و تعدادی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، ناگزیریم بیشتر برنامه های فرهنگی و هنری را در فضای مجازی برگزار کنیم و انتظار می رود فعالان عرصه فرهنگ، ادب و هنر در این پویش فعالیت بیشتری داشته باشند.

سهرابی زبان هنر را تاثیرپذیرترین نوع ارتباط با مخاطب دانست و گفت: فعالیت های فرهنگی و هنری در فضای مجازی می تواند بیشترین تأثیر پذیری را در همه اقشار جامعه برای پیشبرد اهداف داشته باشد و قابل توجه اینکه فضای مجازی فرهنگی هنری استان توانسته است در زمینه های مختلف فرهنگی هنری حدود هفتصد هزار مخاطب را جذب کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس از دستگاه هایی که تاکنون با این پویش همکاری کردند خواست تا با ادامه همکاری به گونه ای عمل کنند که این حرکت فرهنگی به نتیجه مطلوب برسد و تأثیرات آن را در جامعه ببینیم و تولید محتواهایی که صورت می گیرد بتواند به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند.

در ادامه فرماندار شیراز نیز با اشاره به اینکه آمارها و شواهد موجود در جامعه بیانگر روند رو به رشد آسیب های اجتماعی است، گفت: شرح وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش ملی «فصل سبز زندگی» رونمایی شد

پویش ملی «فصل سبز زندگی» رونمایی شد