مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-03اقتصادي

رونق هنری در گرو ایجاد بنگاه های اقتصادی در کنار محصولات فرهنگی


مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: موضوعات فرهنگی و هنری را باید مباحث اجتماعی و اقتصادی پیوند زد تا ضرورت و نیاز حمایت از آن ها در جامعه احساس شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: موضوعات فرهنگی و هنری را باید مباحث اجتماعی و اقتصادی پیوند زد تا ضرورت و نیاز حمایت از آن ها در جامعه احساس شود.

عباسعلی بهاری، امروز چهارشنبه 13 اسفندماه در آیین اختتامیه اولین جشنواره کالاهای فرهنگی استان اظهار کرد: کالاهای فرهنگی در سطح جامعه فراوان هستند و شاید دقت کافی در چگونگی خلق اثر و ارائه آن به بازار نداشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: پشت هر کالای فرهنگی، محصولی فرهنگی، ایده فرهنگی و یک شخص فرهنگی و هنرمند قرار دارد که به کالا و محصول اعتبار می بخشد و بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه بین کالای فرهنگی و محصول فرهنگی تفاوت وجود دارد، افزود: محصولات فرهنگی تکرار پذیر نیستند و محدود به مکان، زمان و فکر هستند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: هنرمند نمی تواند به هیچ عنوان یک اثر را دوباره خلق کند چراکه شرایطی بر ایجاد محصول تاثیرگذار هستند، حتی زمان، مکان، نگرش و حس زیبای خالق اثر تکرار پذیر نیست؛ به همین خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق هنری در گرو ایجاد بنگاه های اقتصادی در کنار محصولات فرهنگی

رونق هنری در گرو ایجاد بنگاه های اقتصادی در کنار محصولات فرهنگی