مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:302021-03-03اقتصادي

اختصاص 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از اختصاص 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی از اختصاص 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد.

مصطفی بهی، امروز چهارشنبه 13 اسفند در جمع خبرنگاران از حمایت تسهیلاتی و فنی اعتباری کسب و کارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات خبر داد و افزود: این اداره کل با ارائه مشاوره و معرفی تسهیلات مالی در قالب تسهیلات وجوه اداره شده و حمایت های فنی اعتباری رایگان در قالب تسهیلات طرح بوم واره، از افراد، تیم های نوپا و شرکت های فعال حوزه فناوری اطلاعات استان برای ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا تاکنون از محل تسهیلات وجوه اداره شده با پرداخت تسهیلات شش طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال موافقت شده است.

بهی با بیان اینکه طرح بوم واره به عنوان طرحی کم هزینه و ساده برای حمایت از توسعه کسب و کارها مطرح است، افزود: در این طرح شرکت های نوپا و نوآور از خدمات حمایتی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال بهره من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات

اختصاص 64 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح های ارتباطات و فناوری اطلاعات