مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-03سياسي

300 خانواده دارای دو معلول در کردستان صاحب خانه می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با مساعدت نهادها و دستگاه های خدمت رسان استانی و کشوری برای 300 خانواده دارای دو معلول، - مسکن ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام ملکی روز چهارشنبه در جلسه کمیته راهبردی تفاهم نامه سه جانبه تأمین مسکن معلولین که ظهر امروز با حضور مدیر عامل و اعضا هیأت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: 300 خانواده کردستانی دارای دو نفر معلول شناسایی شده اند که برای همه آنها مسکن ساخته می شود.

وی افزود: تأمین مسکن برای معلولین و افراد کم توان جسمی حرکتی همواره از جمله اولویت های دولت های مختلف بوده و در استان کردستان نیز طی چند سال اخیر توجه ویژه ای به این مبحث شده است.

ملکی خاطرنشان کرد: معلولین و افراد کم توان جسمی حرکتی نیازمند کمک و حمایت هستند لذا انتظار می رود با حمایت خیرین و تسهیل گری دستگاه های اجرایی زمینه های لازم برای رفع دغدغه های این قشر فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان اظهار کرد: در همین راستا با همکاری اداره و نهادهای متولی امر اقدام با رصد خانواده های دارای دو معلول و بالاتر شد که در نهایت 300 خانواده شناسایی شدند.

ملکی افزود: این 300 خانواده در مناطق شهری و روستایی استان مستقر هستند و امروز تفاهم نامه سه جانبه ای با حضور ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 خانواده دارای دو معلول در کردستان صاحب خانه می شوند

300 خانواده دارای دو معلول در کردستان صاحب خانه می شوند