مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:102021-03-03اقتصادي

افزایش 40 درصدی وام ازدواج با کدام پشتوانه؟


درحالیکه رییس کل بانک مرکزی پیش از این از معایب افزایش مبلغ وام ازدواج به دلیل کاهش قدرت پرداخت بانک ها، تغییر و افزایش تضامین و اقساط خبر داده بود، - درحالیکه رییس کل بانک مرکزی پیش از این از معایب افزایش مبلغ وام ازدواج به دلیل کاهش قدرت پرداخت بانک ها، تغییر و افزایش تضامین و اقساط خبر داده بود، امروز نمایندگان مجلس در مصوبه ای وام ازدواج برای سال آینده را 70 میلیون تومان و برای زوج های کمتر از 25 سال 100 میلیون تومان تعیین کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وام ازدواج یکی از وام های پرتقاضاست که با وجود ایجاد تورم در اقتصاد، چشم جوانان به این مبلغ ناچیز دوخته شده است تا بتوانند با آن مقدار بسیار کمی از مشکلات خود را رفع کنند.

در این بین جوانان هر ساله توقع دارند که با وجود افزایش تورم و تداوم مشکلات اقتصادی، بر مبلغ وام ازدواج افزوده شود تا تاثیر حداقلی بر زندگی آنان داشته باشد.

در همین راستا هر ساله در بودجه کشور بانک مرکزی و دولت مکلف می شوند تا درصدی از وام های پرداختی خود را به این موضوع اختصاص بدهند.

پیش از ارائه لایحه بودجه سال 1400 مباحثی مطرح شد مبنی براینکه وام ازدواج از 50 به 70 میلیون تومان افزایش می یابد اما پس از تقدیم لایحه بوده به مجلس و بررسی جزییات آن، مشخص شد که وام ازدواج در سال 1400 نسبت به سال جاری تغییری نکرده و همان 50


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 40 درصدی وام ازدواج با کدام پشتوانه؟

افزایش 40 درصدی وام ازدواج با کدام پشتوانه؟