مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 13:002021-03-03سياسي

کلاهبرداری با ترفند جشن احسان و نیکوکاری


رییس پلیس فتا استان مرکزی با اشاره به آغاز جشن احسان و نیکوکاری هشدار داد: برخی افراد سوجو با انتشار پیام و تبلیغات در شبکه های اجتماعی به بهانه کمک به نیازمندان کلاهبرداری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، احسان آنقی گفت: کلاهبرداران در ایام و مناسبت های مختلف از قبیل جشن احسان و نیکوکاری با انتشار پیام و تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی شهروندان را دعوت به شرکت در کمپین های جمع آوری کمک های نقدی کرده و از این طریق از آنها کلاهبرداری می کنند.

وی افزود: عده ای فرصت طلب در این گونه ایام از عواطف و احساسات هموطنان بیشترین سوءاستفاده را انجام می دهند و با شگردهای خاص و ایجاد زمینه اعتمادسازی به خصوص در فضای مجازی به دنبال خالی کردن جیب مردم هستند، به طوری که برخی کلاهبرداران با ارائه شماره های حساب بانکی خود و جمع کردن حتی مبالغ اندک از تک تک مردم، سرمایه های مردم را به تاراج می برند.

رییس پلیس فتا استان مرکزی ادامه داد: در برخی موارد افراد از طریق صفحات شخصی خود در شبکه های اجتماعی و درج تبلیغات در سایت ها با معرفی خود به عنوان عضوی از مؤسسه خیریه با عنوان کمک به خانواده های نیازمند و بی سرپرست و با سو استفاده از نام مؤسسه های خیریه معتبر اقدام به فریب و درخواست کمک مالی کرده و مردم هم به وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با ترفند جشن احسان و نیکوکاری

کلاهبرداری با ترفند جشن احسان و نیکوکاری