مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-03دانش

بنیاد آموزش فناوری نانو از انجمن های علمی دانشگاه های آزاد حمایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، تمامی انجمن های علمی و گروه های دانشجویی فعال که به عضویت شبکه نهاد های ترویجی فناوری نانو درآیند، - بنیاد آموزش فناوری نانو در راستای توسعه و ترویج هرچه بیشتر فناوری نانو در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور، در نظر دارد از انجمن های علمی، دانشجویی که تمایل به فعالیت در حوزه ترویج فناوری نانو دارند، حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام ستاد توسعه فناوری نانو، تمامی انجمن های علمی و گروه های دانشجویی فعال که به عضویت شبکه نهاد های ترویجی فناوری نانو درآیند، در صورت عمل به مفاد آیین نامه های تعریف شده در ستاد نانو از مزایای مالی و اعتباری بهره مند می شوند.

بنیاد آموزش فناوری نانو در راستای توسعه و ترویج هرچه بیشتر فناوری نانو در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور، در نظر دارد از انجمن های علمی / دانشجویی که تمایل به فعالیت در حوزه ترویج فناوری نانو دارند، حمایت کند.

این حمایت ها شامل: 1- آیین نامه حمایت از رویداد های آموزشی- ترویجی- کسب وکاری فناوری نانو: نهاد های ترویجی که اقدام به برگزاری رویداد هایی در رابطه با آموزش فناوری نانو، ترویج کاربرد های فناوری نانو یا کسب وکاری فناوری نانو کند، بر طبق آیین نامه مصوب مورد حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد آموزش فناوری نانو از انجمن های علمی دانشگاه های آزاد حمایت می کند

بنیاد آموزش فناوری نانو از انجمن های علمی دانشگاه های آزاد حمایت می کند