مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-03اقتصادي

معرفی کارشناس خودرو در تهران


خریداران خودرو همواره به دنبال شخصی هستند که با تکیه بر تجربه و مهارت آن بتوانند بهترین انتخاب را در خرید خودرو داشته باشند.

- خریداران خودرو همواره به دنبال شخصی هستند که با تکیه بر تجربه و مهارت آن بتوانند بهترین انتخاب را در خرید خودرو داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پیک خودرو، ما در اینجا لیستی از البته بهتر است بدانید که بهترین تعمیرگاه یا بهترین مکانیک در تهران در عمل مفهوم ندارند و همچنین بهترین فروشگاه لوازم یدکی مرسدس بنز نیز معنای خاصی نخواهد داشت مگر با در نظر گرفتن مواردی خاص! برای دست یافتن به اینکه کدام یک از تعمیرگاه ها نمره ایی بیشتر از مخاطبان خود دریافت کرده اند باید به میزان رضایتمندی مشتریان توجه نمود، و نظرات مشتریان و مخاطبان آن تعمیرگاه را خواند.

در سایت تخصصی پیک خودرو این امکان فراهم است که بتوانیم این ارزیابی های مفید را قبل از این خودروی ارزشمند خود را در اختیارشان قرار دهیم بررسی کنیم.

مواردی که پیک خودرو از مخاطبان می پرسد: 1- از قیمت اجناس این مجموعه رضایت داشته اید؟ 2- از کیفیت محصولات این فروشگاه رضایت کامل داشته اید؟ 3- به اخلاق و رفتار کارکنان این مجموعه چه امتیازی می دهید؟ موارد فوق با امتیازی که به صورت یک ستاره تا 5 ستاره توسط مشتریان قبلی اعمال می شود به سادگی قابل بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کارشناس خودرو در تهران

معرفی کارشناس خودرو در تهران