مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-03فرهنگي

دومین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی برگزیدگان خود را شناخت


همزمان با آیین پایانی دومین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

- ایسنا/خراسان شمالی همزمان با آیین پایانی دومین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

براساس رای هیئت داوران در رشته سنتور نوجوانان، یسنا شیری از جاجرم، ضحی حاجی زاده از بجنورد، آیناز نودهی از بجنورد رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، بر این اساس در بخش سنتور جوانان نیز سروناز رنجبر، علی خاکشور ، بابک عباس نژاد موفق شدند تا در زمره برگزیدگان قرار بگیرند و به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش کمانچه نوجوانان، هیئت داوران هیچ اثری را شایسته رتبه نخست ندانست و آرش علیزاده رتبه دوم را از آن خود کرد و کیان سعیدی و شهین دمندان به طور مشترک رتبه سوم این بخش را در این جشنواره به دست آوردند.

بر اساس این گزارش، سینا صلواتی و یاسمن رختیانی نیز در بخش کمانچه جوانان رتبه های اول و دوم را در این دوره از جشنواره از آن خود کردند.

هیئت داوران ضمن تقدیر از امیر محمد رحمانی و آریاناز مکتبیان در رسته دف نوجوانان، ساره وحدت را به عنوان نفر اول معرفی کرد و علی توانمند و مصطفی ابراهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی برگزیدگان خود را شناخت

دومین جشنواره موسیقی جوان و نوجوان خراسان شمالی برگزیدگان خود را شناخت